Mart_annesi benim günde hâlâ 3 4 kere olur doktora dedim normal mi bu karnımın tam ortası semsert oluyor çünkü ve 2 3 dk bazen 4 dk sonra geçiyor.Bana dediği tek şey 9 10 dan fazla olur ve uzun sürerse o zaman gelin dedi.Gittigimde rahim uzunluğuna falan baktı 35 cm iyi görünüyor şu an sıkıntı yok dedi döndük.Dikkat edin tekrar bir gidin rahim ağzına baksın neden olur bilmiyorum.