Eylemphlvn Eceyavuz evet sancıda ve nışandan sonra bekleyin diyolar ama su gelince hastaneye gitmek gerekiyoyormul iltihap kapabilirmis çünkü
Tubi3866 Eylemphlvn valla nasıl iyi düşüncem bilmiyorum ama stres yapıyorum ister istemez sabırsızlandım stres yaptıkça daha da gelmiyor ne yapsak bilemedim ki
Rahtes Bende 38+5im. Bebeğim başı ağaıda duruyor ama hala kanala girmedi. Ne zaman kanala girecek de nezaman doğacak hiç bilmiyorum. Acaba sezeryan mı olsam diyorum. Geceler hiç uyuyamıyorum.. sürekli elerim bacaklarım uyuşuyor😔😔 nst de sancı 0. Ne olcak bu bilmiyorum. Yarın doktor randevum var. Hala kanala girmezse doktor başka şeyler konuşuruz dedi
Eylemphlvn Rahtes bence bu kadar sabrettin normal için bekle herkes normali önerirken isteye isteye sebepsiz sezeryan olmak bana saçma geliyo biraz
Tubi3866 Eylemphlvn haftaya tam 40 oluyor işte o zamanda gelmesse asıl stres o zaman daha çok yaparız sanırım
kbrgndz benim de 39 geçen hafta başı aşağıdayken bu haftaki komtrolde başını sağa döndürmüş sanırım bizim de sezaryen olacak