Hatice_Elif38 ben şuanda 36 .haftama girdim.33 hastalıkken doktor döndüğünü doğum pozisyonunda oldugunu söyledi .ve söylediğim herkes bu haftalarda bebek dönüyor zaten dediler.inşallah geri dönmez ama ben sürekli hıçkırığını dinliyorum ona göre anlıyorum zaten doktora o bana demeden “bebek tam genital bölgemin üstünde atıyor acaba sıkışıyormu felan “ diye sormuştum meğerse hıçkırıyormuş ters diye ordan hiissediyorsun dedi