Nlyakts merhaba herkese 10+5deyiz uç gündür diş 2 gündür bas ağrısı cekiyorum.geçmesi için önerisi olan var mi acaba dış doktoruna gitsem işlem yapabiliyorlar mi yasayan varsa bilgi verirse çok sevinirim 😥
Tubafatih Parol veriyor doktor istersen sen yinede git enfeksiyonda çıkmıştı bende oda baş ağrısı yapıyor en güzeli doktora git geçmiş olsun canım 🤗