reflesha kizlar hepimiz intagram kullaniyoruzdur heralde su intagram anneleri hakkinda ne düsünüyorsunuz buda bir meslek gibi birsey oldu 🙇
Haticeyildiz reflesha cok kotu bisey cocuklari uzerinden para kazaniyolar onlari reklam malzemesi olarak kullaniyolar
Sonay reflesha Bencede Saçma çocukların üzerinden para kazanıyorlar senden benden Zenginler valla yazık çocuklar kukla gibi oynuyorlar . Bide bu çocuklara nasıl nazar demiyo ya 😏 bizim olsa hemen değer nasıl güveniyorlar ne kadar rahatlar 😑
Yoncakurnaz [bilinmeyen] herşeyin bi sınırı var tabikide çocugunun resmini paylaşcaksn ama abartıya gösterişe gerek yok diye düşünüyorum 😍☺
Beyzalpay pamuksekerinannesi kullaniyorum canim doktor vinalac ve inofolic combi verdi iyi gelir insallah 🙏