E_K_B_E Arkadaşlar Serap hanıma gidip onun vesilesi ile doğum yapanlar buraya yazabilirler mi? Normal doğum veya sezeryan fark etmez. Sadece bu hastanedeki ortamınızı ve Serap hanımla olan iletişiminizi merak ediyorum. Bizi neyin beklediğini bilmek istiyorum 🙏🏻 Yardımcı olursanız sevinirim.
bep E_K_B_E hamile kalmadan serap hocaya gidiyordm şimdi 24 haftalık hamileyim baska bir doktor kontrolunde ama tekrar serap hocaya dönecegm sanırım , sen kac haftalıksın ?