Denizgumuskaya Kızlar iyi geceler ben 9+1 hamileyim ama bu bi kaç haftadır göbeğim öyle bir çıktı ki sanki 4 beş aylık gibi fena halde şişkinlik var bunu gören bizim kiler kimisi diyo erkek bebekde göbek çıkar kız da kalça bel bölgesi vs bende bel de var kalça da göbek de 😂 şaştım kaldım bu işe cinsiyet le alakası yok dimi valla yükleyebilsem buraya atıcam ama bilmyorm nasıl olduğunu
Esraygtf Denizgumuskaya ilk aylardaki göbek hep gazdan be şişkinlikten oluyor. Benim kalçam büyüdü ama oğlum olacak. Banada kalçan büyüdü kızın olacak demişlerdi hep😂
Merryy Denizgumuskaya bende aynı 8 haftalığım canım bende de göbek çıktı ama bu şişkinlik ve gaz diyorlar eşim bile diyor senin göbeğin yoktu önceden diye bende şaşırıyorum kendime eltim bile sen yakında hamile pantolonları almaya gidersin diyo 😂
Dilru Denizgumuskaya yok canim cinsiyetle alakasi yok benim erkek bebegim o haftalarda gobegim cikmadi hic. Ama vucut odem topluyor bi sis hissediyosun kendini gazda oluyor ondanda gobegin cikmis olabilir.
Ask_H Denizgumuskaya gazdır canım o bebek daha küçük zamanla iniyor karnın sonra tabi tekrar büyür ilerleyen haftalarda
Denizgumuskaya Dilru ama benim ki inanılmaz derecede çıktı anlatamam resmî yüklemeyi bilsem valla atcm resim
Kubraaas @Denizgumuskaya bebek çok aşağıda göbek seviyenize daha çıkmıyor o zamanlar. Ve o ilk şişkinlik herkeste oluyor.
Hkmt Bende 8 haftalığım ama ölüyorum resmen şişkinlik sırtıma vuruyor artık yürüyemez hale geliyorum gaz şişkinlik kabızlık bu kadar şişlikte normal mi bilemiyorum 😔