elifzeynebinannesi Olduk 40+3, program bile atti, dogurdum saniyor.. Bugun sadece adetmisim gibi karnim agriyor ama gelip giden sanci degil, sanki hep icimde kalcak gibi geliyor :(((
Bsra4594 elifzeynebinannesi bende durum aynı 40+2 oldum bugün hala hiç bir belirti yok yarın suni sancı verilecek büyük ihtimal ama kafam çok karışık
aysenurr96 elifzeynebinannesi benimde bugün 40+3 canım hiçbir şey yok sancı nişan falan perşembe kontrol var napar bilmiyorum. Nst de doğum sancısı çıktı ama ben hissetmiyorum sanciyi nasi anlicam onu da bilmiyorum anlattılar ama çok çok düzensiz daha ne kadar beklerim bilmiyorum ekim annesiydim kaşıma kalicam bu gidişle 😭😭
Deringoksu elifzeynebinannesi Sabredin inşallah hayırlısı olur. Ayrıca hiç bozmayın moralinizi 😀 arkadaşım 44+2 de doğurdu 🙈
Suhedaakrs Bende 39+5 oldum ama bir belirti yok maalesef hayırlısıyla bir an önce kucağımıza alsak, sabırsızlandık iyice 🐣
elifzeynebinannesi Suhedaakrs ah canim ya sorma, millet 37 de 38 de 39 da firt firt doguruyor masallah, bizimkiler napiyo icerde anlamiyorumki, seninde 40 a az kalmis, insallah dahada bekletmezler bizi, saglikla gelsinler Rabbim korusun, endiseleniyor insan..
bsrshn1215 Suhedaakrs aynı şekilde 39/5 ama kesinlikle bir belirti yok kendi evhamlarimdan başka minik adet sancılari sadce bide iki gün önce nişan geldi
elifzeynebinannesi Bsra4594 ayy kabul etcek misiniz suni sanciyi peki, benim doktorumda suni sanciyi ben sevmiyorum bebegin kalbini yavaslatabiliyor, o durumda da acil sezeryana almak zorunda kaliyoruz, bence kendi sancini bekle dedi, ama beklemekte korkutuyor, beklememekte.. :((
elifzeynebinannesi Bir de 40 dan sonra kaka falan yapar, yer falan diyorlarya bunun bir belirtisi var mi acaba, öyle birsey olsa Allah korusun nasil anliycaz, sancimiz falan oluyor mu,bana sadece sancin siklasinca ya da suyun, kanaman olunca gel artik dediler..
Bsra4594 elifzeynebinannesi doktorun 2-3 güne bir kontrole çağırıyor olması lazım nst bağlayıp kalp atışlarına suyuna filan bakıyor anca o şekilde anlaşılır bende ondan korktuğum için daha fazla beklemek istemiyorum
elifzeynebinannesi Suhedaakrs canim 40. haftamda doktor alttan muayene yapti, baya derine soktu parmagini aciklik varmi diye ve elini cekince pembemsi koyu kivamda kan geldi, doktor muayeneden kaynakli kanaman oldu korkma, evdede az kahverengi lekelenme olabilir dedi.. Dedigi gibi evdede o gun lekelenme oldu.. Doktor muayeneden kaynakli dedi ama acaba nişanmiydi diye dusunuyorum bende, onun disinda kanama gelmedi..
elifzeynebinannesi Bsra4594 pazartesi bakti, bugunde kongreye gidiyormus, 5 gun sonra gelecekmis, bisey olursa nobetci doktora gidersiniz dedi, orasi ayri bir dert oldu zaten bana:(((
Suhedaakrs bsrshn1215 Aynen valla, bu nişan kanlı veya renkli mi olur illa ki yani beyaz akıntı renginde olup gelebiliyor mu? Dün bugün sümüksü diye adlandırdıkları şekilde akıntı oldu ara ara nişan mı diye merak ediyorum açıkçası canm
Bsra4594 elifzeynebinannesi gönlüm bekle diyor ama bir yanımda o zamana kadar bebeğin kilosu 4 kiloyu geçerse ya kakasını yapıp zehirlenirse diye düşünmekten kafayı yiyeceğim ne yapacağımı şaşırdım bi mucize olsa da yarın kendi sancım gelse diye dua edip duruyorum uyku girmiyor gözüme
bsrshn1215 Bir hafta önceden sancı çekenler oluyor yani nasıl oluyor anlamıyorum hala bekliyorum insallah sancı olduğu gibi doğum gerçekleşir
elifzeynebinannesi Suhedaakrs o beyaz akinti doguma yakin oluyormus canim bende de ara ara oldu, ama nişan icin kahverengi ya da acik pempe koyu kivamli akinti diyorlar..
bsrshn1215 Suhedaakrs ben de günlük pedim de mukoz sekilin de kanli bir parça vardı çok az . Bir iki saat sonra da daha da belirgin şekildeydi . Daha sonra ise şu ana kadar beyaz mukoza şeklinde devamli akıntı oluyor . Yani bende bu şekilde oldu
cordelia elifzeynebinannesi nişan olabilir basen doktorlar bilerek yapıyor. Doğumu hızlandırmak icin.
bsrshn1215 elifzeynebinannesi 39/5 olduk bugün . Ama inanılmaz sabırsız şekildeyim nişanım geldiğinden itibaren
bsrshn1215 elifzeynebinannesi nst de sancı çıkmıyor asla açılmam da yok ama bende bisey hissetmiyorum. Sadce adet sancısı belim de o kadar ;(