Dilalina 1 bucuk hafta once hastaneye gittimde dusuk teğlikem oldugunu bana progeston kullanmam gerektini soyledi doktorum kendini yormicaksin dedi ve bugun progeston ilacim bitti bayanlar ne yapmam lazim bilgisi olan varsa yardimci olabilirmi tesekkurler
AliAsaf Dilalina bende kullandım çok etkili bir ilaç bittiyse devam etmek için doktorunu ara riskin devam ederse kullanırsın ben sabah 2 hap 1 fitil akşam 2 hap 1 fitil şeklinde kullandım
ilknurhkn5534 Dilalina benimde bitmişti doktorumu arama gibi bi şansım yoktu o ilacın herhangibi bir zararı yok tekrardan ala bilirsin ben 10 haftada kullanmaya başladım 15 haftalık olduk sadece günde 1e düşürdü sizi arayamadıgım için kullanmaya devam ettim dedim iyi yapmışsın demişti doktorum
GlahBilgiliPelit Dilalina cnm doktorunla konus muhtemelen devam ettirebilir. Benimde erken doğum riskim var pruloton ipne kullanıyorum 5 tane kullandım bitti tekrar verdi😔😔
Askile Dilalina canim hafif kanama oluyor bendede üç aylık hamileyim pembemsi ama devamı gelmiyor budami düşük tehlikesi oluyor sizde boylemiydi
Dilalina Askile hayir bende oyle olmadi evdeydim is yapiyodum altan yanma geldi akinti bi baktim seftali buyuklugunde kanamam gelmis cok korktum hemen ozel hastaneye gittim acile doktor bana dusuk tegliken var dedi ve kesende kan var dedi kesem yerinden oynamis kasilman veya kirmizi akintin yoksa korkun olmasin bence 🙂
Tintin Dilalina bende kullanıyorum ama kutu bitti lekelenmen devam ediyomu bide kaç haftalık? Bittiyse kafana gore tekrar alma bende kontrolüne gidince sor ole al bence
Dilalina Tintin lekelenmem devam etmiyir allaha sukur lekelenmem bitti progeston kullandiktan sonra ama ben şüpheleniyorum sadece yarin bi doktoruma gidiyim en iyisi
kader_gokhan_kulek Dilalina canim bnde kullandm ilk dusugum oldu ondada kullandm bu hamileligmdede ilk zmnlar bi dusuk riski olmasn diye kullandm fitil seklinde kullaniyodum onun bi zarari olmuyo hatta doktorum bana 9 ay boyunca kullan demisti
Annesinin1tanesi Dilalina doktrnu araman lazm canm benmde düşük tehlkem oldunda kullanıyordum 3 ay boyuncada kullandm ama her hafta kontrlüm vardı ve doktrm kendi sölüodu devam die bence doktra gidip bi kontrollerni ol ben ilk başta 100mg kullandım günde iki kez fitil olrak snra belli bi haftadan snra günde 1 keze düşüp 200 mg progestan kullandm canm