Tulaymustafa Kızlar 39 haftalığım lavaboya giderken kocaman sümüksü şeklinde bi akıntı geldi ama katıydı sarı ve şeffaf arası bi renk çok büyük oldugu için endişelendim açıkçası nişan mı iltihap mı bilemedim nişan kanlı olur dediler ama mukus olma ihtimali var mı kuyruk sokumumda da hafif hafif acıyor artık doğurmak istediğimden mi bu kadar evham yaptım bilemiyorum yardımcımolun lütfen
Yagmur1212 Tulaymustafa benimde oyle oldu 1 hafta kadar once baya sumuksu bir sekilde akiyordu gunlerce bilemedim 15 haftalik hamileyim
Seymk Tulaymustafa nişanda illa kan olması gerekmiyor. Açık renkli de olabilir mukus kıvamlı bir tıkaç gibi düşünün. Zaten haftanız gelmiş nişan gelme ihtimali yüksek. Her şeye hazırlıklı olmanızda fayda var. Doğum bi kaç saate de başlayabilir bi kaç güne de.
Yagmurferdic Tulaymustafa zaten nişansa sancı da gelmez mi yakın vakitte. Son anlarda sıcağa yakın ılık suyun çok iyi geldiğini duymuştum. Deneyip sakin sakin bekleyin inşallah. Hayırlarla olsun inşallah
Nebahathumeyra Muhtemelen nişan gününüz de yakın ama sakin olun sancılarınızın düzenli gelmesini ya da suyunuzun gelmesini bekleyin ikisinden biri olmadan hastaneye gitmeyin bence . Çünkü nişan geldiği gün de doğum yapan var 1 hafta sonra da doğuran var . Takipte kalın Allah bir seste kurtarsın
Tulaymustafa Nebahathumeyra sakin olmak istiyorum ama bu tür endişelere kapılmadan yapamıyorum belimden vajinama bi baskı hissediyorum. Adet sancısınıda açıkçası 9 ay boyunca unuttum
Tulaymustafa Seymk evet canım bende bunu düşünerekten soruyorum kanlı değil ama kocaman bi sümüksü yapıydı bana iltihapda olabilir dediler ondan emin olamıyorum. Sancım bi süre belden vajinama ağrısı vardı ama geçti şuan
Tulaymustafa Yagmurferdic evet canım işte belden vajinama çok olmasada ağrı vardı sızıntı şeklinde şuanlık geçti. Doğum olmasını istediğim için geç doğuracam hissi var bende
Yagmurferdic Tulaymustafa bol bol duş vr sakinlik. Dua oku kuranı kerim oku dinle. Sağlıkla gelsin miniğin. Gerilme