Skn23 bende 33+4 deyim benimkide geçen hafta başı aşağı inmişti banada karnın aşağı inmiş diyen oldu ama bilmiyorum benim gözüme aynı görünüyor sadece dahada yuvarlak olduğunu görüyorum top gibi öne çıktı 😅 bide aşağı çok vuruyor sanki çıkacakmış gibi hissediyorum hatta bazen korkuyorum bu yüzden sendede öyle mi 😏