[silindi] Hllcml bende öyle düşünüyorum eninde sonunda doğacak bi şekilde diyorum azcık çekmeye razıyım 😂
nursiracc Bizim prenseste kocaman oldu,27 kasımda yanımızda inşallah 🌸 Aebb5Af4 Fe38 40D4 883D 842A86B8251F - https://go.shr.lc/2BVhgzM
Betullmim [silindi] bende hiç korku yok çok heyecanla doğurmak için can atıyorum 🤣sancılar başlayınca ne diyeceğim bakalım 😂😂😂
nursiracc Drybrt Ben de şuan tam 34 oldum bize ayın 27isine gün verdi sizinki de ya 28 yada 29 falan olur sanırım 😇
TubaKorkmaz Ferina 2 yaşında oğlum var omun sayesinde zaman hızlı aktı gibi geldi bu hamileliğimde ama tabi son haftalar sıkılmaya başladım doğurmak istiyorum biranönce ;)
Cagla22 [silindi] benm son 9 gün . 37.hafta canm resmini atamıyorum forumdaki bide bu haftalardaki büyüklüklerini görsen 😍🥰
[silindi] Cagla22 ayyy bi görsem inşallah şimdiden heyecan basıyor beni kocaman oldu diye ilerisini düşünemiyorum 😂😂
Hllcml Ferina erzurumda havalar soğudu bacım inşallah kar yağmaz da bikac gün yürürüm daha ev tasycaz dünyanin temizliği beni bekliyor 🙁