SedaA25 Bende dogurdm sonunda biraz geç oldu sukur ikimzde iyiyz normal dogum yaptim 3 saat surdu hastaneye gittigmde 4 santim acikligm vardi sancilari evde cektim allahm butun dogum yapacklara yardim etsin insallh hepinz bir avazda dogurursunz happy kids te bulusmak dilegiyle 👍🏻😅🥰