kubra6495 Ben hamileligimin ilk ayında hacamat yaptırdım.boynumda tıkanıklık vardı ve cok ağrı yapıyodu boynumdan hacamat oldum 4 kupa ve hic bisey olmadı şükürler olsun.Hatta bebeğime yararı olduğunu soylediler.Sadece sırtından aşağısına hacamat yapılmıyo iyi bilen birinin yapması gerekli.