kubra6495 hiç aldırma Bence buradaki ego kasmak için yazılmış yorumlarw. Bayanın islam karşıtı olduğu ap açık belli. Doktoruna danış bence. Dediğim gibi doktor olarak da sordum yapan ablaya da sordum. Abla diyorum çünkü samimiyetten. Cahil insanlar anlamasa da bizlerin abla kardeş olabilmesi için eziklige veya yobazlığa gerek olmuyor o sıcaklık yetiyor zaten ☺ 3. Aydan sonra yapılırmış insallah. Hamdolsun baş ağrılarına iyi geldi benim yaptırdığım sende Allah'a güven dayan dene