HakanSerpilAkbulut Sezeryan dan sonra göbek sardiniz mi ve kaç gün sonra sardınız gobeginiz kaldımı 😢
Mir HakanSerpilAkbulut ben mecbur sezeryan olmuştum. Sağa sola dönerken sanki taş bağlamışsın gibi ağırlık yapıyor ve ağrı oluyor diye uzun şalımı sadece karnımı tutacak şekilde sardım bağlamadım çok rahat ettim. Ne zaman iki ay bitti o zaman sıkı yaptım onu da çok düzenli yapmadım 5 ay sonra tam formuna indi geç oldu ama hiç kalmamıştı bakalım bunda ne olur. Ama sakın ilk zamanlar sıkma dikişlerin zarar görmesin .
HakanSerpilAkbulut Mir ya bende duydum dikişlere gelmediği surece sarilabiliyomus da yinede deneyimli annelere sormak lazim ameliyattan çıktığınız gibi mi sardınız pekk
Ikinciyibekliyorum Ben ilk gebeligimde saramadim o kdr israr edildi sar diye ama aciyordu cok. Ama keske sarsaydim gobek kaldi bende. Simdi ikknciye hamileyim bunda saracagim kismetse 🙂 bilmem bir faydasi olurmu ama
BesteCanerKutluzolu HakanSerpilAkbulut ben sarıyorum 2 gün hastanede kaldım 3. Gün eve çıktığımda sardım doktor sarabilirsin daha rahat edersin dedi ama çok sıkı değil onu kendin ayarlarsın zaten o sıkı korseler olmadığı sürece sorun olmaz ama sen yine de hastaneden çıkmadan kendi doktoruna sor benimki dikişkeri kontrol ettikten sonra sarabilirsin dedi çünkü
Mir HakanSerpilAkbulut eve gidince yukarı kısmını oynamasın diye ben sıkmadım çünkü kan dolaşımı zor oluyor diye hafif bıraktım