Mucizem11 Merhaba kızlar bu uygulamayı bir hevesle indirmiştim bir zamanlar o zaman gebelik haberimi aldığımda ne çok sevinmiştim ta ki 2 gün sonra değerimin düşüpte kimyasal gebelik yaşayacağımı bilmeden... 2 yıllık evliyim 1 yıldır falan bebek sahibi olmak istiyorum hic bir sorunumuz yok ama malesef ki olmadı bu zamana kadar. Klomen ve catlatma ignesi denedik ilk ay kimyasal gebelik gecirdim ardindanda kist oluştu.. kist icin 1 ay ara verdik sonra 2 ayda ben kafam dagilsin diye devam etmedim. Şuan bu ay yine umudum canlandı 2.klomen ve catlatma ignesini deneyecegiz. Umarım bu sefer saglikli bir gebelik ile sonuçlanır. Sizler gebe kalmak istediginizde klomen tedavisi ile kacinci denemede kaldınız? Nasıl neler yaşadınız
vuslatim34 Bende yarın klomen içmeye başlayacagım.Ama benim akıntım oldugu için enfeksiyon ilaçlarıda verdi doktor acaba beraber içince klomenin faydası olur mu çok merak ediyorum.
Mucizem11 vuslatim34 bence olur çünkü klomen yumurtalari gelistirici bir ilac faydasi olur ama diger ilaclarla zarari da olabilir doktora bir danışmalısınız.