Hayal11 hamile kalmadan önce 3 ay boyunca falan hep gecikmeli regl oldum canım ve 4. ayımda hamile kaldım. Sağlık ocağındaki doktorum hamile kalmadan önceki aylarda bu gecikmelerin olabileceğini söylemişti, umarım seninde öyle olur. Rabbim en hayırlı zamanda gönlünden geçeni versin inşallah 🙏🏻🙏🏻🥰