ozlemozg bende vardı canım aclık 105 tokluk 170 cıkmıştı buna ragmen diyet vermedi sadece şeker karbonhidrat v.s yasakladı yani meyve bile yemedim diyebilirm tam bugday ekmegı v.s şeker içeren hiç birşey hamileliğim bitene kadar yememiştim bu şekilde dikkat ederse. İyi olur