Beybitooo Bende şuracıkta durayım sabah mi gitmek gerekiyor saati önemli mi acaba kan icin 9 da falan çağırıyorlar ya bazen
Snmkrt01 Ben özelde vericem ama devlette ise sabahtan gitmwn daha iyi sabahtan kan alma bolumu genelde çalışıyor ve yoğun oluyor