Mucizem11 canım benınde çatlatma ile mesele bugün diyelim 2 de vuruldu 36. Saatı sayıp öle giriliyor benım doktorum 2.30 da vurmuştu öğlen çarşamba günü perşembe gecesi 2 de ve sabah 4 de olsun olsun sonra da gün aşırı dedi ama Bi uyucak tık fçgece 2 değilde 12 de yaptık bide sabah 7 de alarm kurup yaptık ve yarım saat ayaklarımı diktim yukarı altıma yastık alarak ikisinde de yaptım ve yıkamadım kendımı peçete ile sildim sadece ve uzandım hemen şükür ilkinde tuttu şuan 27 haftalığım