Hlyk 36 haftalık hamileyim tokluk şekerim 1. Saat hep yüksek cıkıyor daha oncede seker yüklemesi yaptırdım ama onda bişi cıkmadı. Sizlerdede böyle bişey oldumu ?
Hlyk Momyorgun karbonhıdratları herseyi cıkarttıgım halde böyle yuksek ben anlamadım neden öyle oluyor. Şeker hastalıgımı var ? Çözemedim bir türlü korkuya bişilerde yıyemıyorum sekerim yukselcek cok fazla dşye
Hlyk Duuyguum hayır yemek yedıkten 1 saat sonrasını ölcüyorum yuksek cıkıyor. 2. Saat normal cıkıyor. Doktora sordum 1. Saatlerı bı takıp et dedı dahA doktora gıtmedım.