Seymackn Kızlar merhaba ben 12 haftalık hamileyim, adet dönemlerimde bel ağrım oluyor kasıklarımda ağrı normal mi? Birde kahverengi lekelenme var? Doktorum progestan verdi onu kullanıyorum. Daha önce buna benzer durum yaşayan var mı?
Ayse3550 Seymackn Seymackn benimde lekelenme oldu canım progestan igne ve fitil yazdı iğneyi 1 kere o gün acilden oldum eczaneden alıp sonra fitil kullandım faydası olmuştu
Ayse3550 Seymackn yatmıştım sürekli ama ayagına sıcak su torbası yap koy yemeğimi bile annem yapmıştı hiç kalmıyodum tuvelat hariç