Esesennn soktular dün nst ye bişey çıkmadı😒 iki hafta da 1 kilo almış çocuum. Doktor dedi bu 2 haftada gelirse normal doğum olur, gelmezse sıkıntı. Zaten hareketliydim. Düzenli yürüyüşlere başlıcam şimdi. Ha Bi de kanala girmiş girmemiş bişey demedi. Açıklık var mı yok mu ona da bakmadı. Haftaya tekrar gel dedi..