Derya3535 canım aslında bir şey yapmadım çok sağlıklı değil ama bu hafta çok canım istedi çok çikolata yedim. Özellikle şu Torkunun kavanoz fındık ezmesinden çok yedim bir daha eve almıcam 😀 Ama her sabah kaşar peyniri yiyorum mutlaka, süt içiyorum gün içinde pastörize. Akşam yemeğinde çok bir şey yiyemiyorum tiksiniyorum bu aralar 😏 yani çok düzenli beslenebildiğim söylenemez ama mandalina da çok yedim bu hafta mesela meyveye de yüklendim yemeklerden tiksindiğim için. O kilo alıyor ben almıyorum 😀 nasıl oluyorsa artık