Ednrr Ruveydagvn ayyy kıyamam sana yaaa annesi seninkisi çok nazlı allahım bekletiyor anneyi babayı rabbim bir nefeste kucagına almayı nasip etsin eltimde 42+3 de doğurmuş oluyor öyle
Ruveydagvn defne55 valla bende dayanamıyorum korkuyorumda bir şey olacak die ama sezeryana var die almıyorlar daha