Kbracnar Merhaba kızlar 34+5 olduk bugün ve bir haftadır sağ göğsümün alt kısımlarında inanılmaz ağrı yaşıyorum kaburgam resmen batıyor dokunamıyorum kımıldayamıyorum Ağrı’dan Benimle aynı sorunu yaşayan var mı acaba 🥺
ZAsk Kbracnar 33+4 olduk Aynı ağrı bende de var. Kaburgalarım batıyor sanki, nefes alamıyorum. Rahim iyice büyüdü bebek te iri baskı yapıyor. Kaygılanma. Çok rahaysız olursan doktoruna danışabilirsin ☺️
asli_35 Kbracnar benimde sol tarafimda var o ağrı. 37 haftadayim. Kızımla kemiklerimiz birbirimize batıyor resmen 🤗
Ednrr Kbracnar ayyy aynısı bendede oldu yaaa doktora fln gitmedim ama 1,2 gün sürdü sürekli yattım geçti canım inşallah seninde geçer geçmiş olsun
Kbracnar ZAsk hafif göğüs altımda şişlik var dokunamıyorum bile umarım normaldir yarın en iyisi ben doktoruma danışayım
Merve1998 Bnce bnxe 33 +5 sim hic kaygilanma bn bugun acile gittim daha fazla agrı yaptilar alttan muane ettiler sonra.nstye bagldilar o ayaklari batiyo mecbur.olmadikca gitme 😏😣😣😣
Kbracnar asli_35 hayırlısı olsun canım inşallah biran önce hepimiz bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🏻😊