Turna20 kuzuum bende de ishal var ama ağrı onlardan değil bence. İkimizde de iki üç gündür olduğuna göre rahim genişliyor. Kanama tarzı bişey olmadığı sürece dert etmeye gerek yok. Ben de biraz yordum son günlerde kendimi. Bilemiyor insan iş başa düşünce her işi yapmak istiyor ondan da oluyor. İnşallah bişey yoktur böyle şeyler izleme ya, ben forumdaki yazıları bile okumuyorum artık eşle ilgili okusam eşim uzakta yani kafayı yerim, bebek ölümleri erken doğum desen ayrı dert. Allah sağlık sıhhat versin cümlemize ve bebişlerimize 👼💜♥️😘