Halee0606 Kızlar merhaba adetime yaklaşık 10 gün kaldı . Ovulasyon testinde son 3-4 gündür hep aynı normal ( ne çok koyu ne az koyu ) koyulukta C ve T çizgisi . Bu birşey anlam ifade eder mi ?
Halee0606 Sultandizman ya yumurtlama günlerini geçtim diye düşünüyorum ama eşit koyulukta Hergün aynı
Rbs111 Halee0606 adete yakınsa hamilelikten olabilir canım . Adete 4 gün kala t çok koyu çıkıyordu benim hamileydim
Sultandizman Halee0606 kac gundur ayni ki benim 3 gun aynj kaldi o ay tutmadi daha dogrusu ilac kullanarak gebe kaldkm da
Minicikbiranne Halee0606 son 4 gün hep koyu hamile olma ihtimalin var bence bu kadar çok yumurtlamak görmüşsün bit ayda
Halee0606 @aydandir testime bakar mısın bi canım çok koyu çıkmıyor t böyle gözüküyor. Yükledim üstte fotoğrafı
Tugce1803 Halee0606 Ben baktım ama koyu göremedim saat kaçta nasıl yapıyorsun bir de adetin kaçıncı günü bugün ve kaç günde bir adet oluyosun
aydandir Halee0606 canım yeni gördüm mesajı.Çok koyu olduğu zaman oluyor yumurtlama.Silik olanlar yumrtlamadan sonra oluyor genelde.
Mucize001 Canım benimde hep yumurtlama görünüyordu testlerde. kist oluşmuştu sanırım oyuzden o ay hep koyu çift cizgiydi.sonraki ay kisk kuculmusmu 2 kere koyu çizgi sonra siliklesti t cizgisi buda catlama oldu demek oluyordu.gebelik varkende koyu çizgi çıkabilir hakkında hayirlisi yinede hgc kan testi verip sonra sorunun ne olduğunu anlamaya çalış.
Halee0606 aydandir Olsun canım senden haber bekliyordum bende. Benim bu resimde yumurtlama olmuş mu sence çok koyu T çizgisi yakalayamadım
aydandir Halee0606 evet cnm çok koyu bir çizgi yok.ben n11 den almıştım bu ovulasyon testini hatta 30 tanesini 30 tl miydi neydi 4 ünü kullandım sadece.Canım yumurta akı jel gibi akıntın gelince ovulasyon testini dene birde.Bana öyle olmuştu çünkü.