Ecenazz Merhaba güzel anneler🌸 18+2 günlük hamileyim. 18+1 de yani dün doktor kontrolüm vardı.. Bu zaman kadar herhangi bir sorun yaşamadık. Ama dün ki kontrolde bebeğin beyninde kist var gibi dedi. Kafasına yukardan bakınca gözükmüyor ama yan taraftan bakınca gözüküyo gibi dedi. Hafta bir daha kontrol için çağırdı.. Ama tabi ki belirtti bu kistin tek başına bir sorun teşkil etmeyeceğini. 2 li tarama testini yaptırmıştım hiçbir sorun çıkmamıştı.. Haftaya bir daha kontrole gidicem. Ama işte ister istemez tedirgin oldum.. Varsa böyle bişey yaşayanlar tecrübelerini paylaşırsa mutlu olurum🙏🏼
Sghslove Ecenazz yeğenimde de kist var dediler ama küçüldü gitti şimdi 1 yaşını doldurdu maşallah paşa 🙏🏻☺️