Canım korkma bende 6+5 im. Bende lekelenme yaşadım hemen drumu arayıp söyledim acilde iğne yapıldı 1 haftalıkmış iğne. Ayrıcada progestan fitil kullanıyorum. Dra da gittim kese etrafında kanama Yok rahim kapalı korkma, yerleşme kanaması bu dönemde çok normal dedi. Bende rapor alıp dinlendim evde bugün başladım işe. Çok şükür kalmadı lekelenmem. Bende çok korkmuştum cumartesi tekrar gidicem kontrole içim rahat etmediği için. İnşallah hepimiz Bebişlerimizi sağsalim kucağımıza alırız 🙏🙏😇