guloguz o biraz masraflı bı yöntem .şifreyi soyluyormusun yoksa boşluğa bırakayım mi telefonu dedim.soylemedi tabi bu arada soylemiyorsa illaki o telefonda bişey vardır yoksa söylerdi.neyse söylemedi sen bilirsin bu tlefonu yok say artık şifreyi soylemiyorsan beni aldattığını varsayiyorum şifreyi soylemeyerek sende bunu kabul ediyorsun dedim.tani yok öyle bişey böyle yaptığın için söylemiyorum dedi buda klasik erkek savunması sanki böyle yapmasam şifreyi soylicek. Neyse aldım telefonu vermedim sonra söyledi baktım .evden çıkınca hep abisiyle konuşmuş bunu gizliyormus.