Rojinacar Hanımlar 38+1 deyim ilk başlarda Doğum korkusu yoktu ama sanki artık korkmaya başladım Doğumdan nasıl olacak sezaryen mi normal mi eşimle yine başbaşa kalabilecek miyiz beraber etkinlikler yapabilecek miyiz ben anne olabilecek miyim bilmiyorum tek korkan ben miyim??
Myisland Rojinacar korkuların normal canım Dualar oku. Yasin oku. Meryem süresi var kolay dogum icin onu oku. Insikak süresi var onu oku.
Gokmeninannesi Rojinacar bende çok korkuyorum anne olmak için acaba genç miyim? Eşimle yaşayamadıklarımı yaşayabilicek miyim? Gezmek zor mu olacak? Tatile gidebilicek miyim? Daha bir sürü şey var tabi. Bilmiyorum yaa
ZAsk Rojinacar Beş çocukta doğursan aynı kaygıları yaşıyor anne adayları. Merak etme iyi bir anne olacaksın 🤗
gurcem Yok canım ben kendımı bıldım bılelı korkuyorum ve hamıle kaldım hala korkuyorum o yuzden genel anestezı sezeryan dusunuyorum 😍
Rojinacar gurcem ☺️☺️ Ben normal istiyorum her şey de normali gösteriyor ama ne bileyim düzenin bozulacak yaptıklarını yapamayacaksın bencil mi düşünüyorum 🤔 diyorum sürekli kendime ama aklımdan çıkmıyor bir türlü bu düşünceler 💭
Bsraermis8 Rojinacar bri süre öyle olacak ben yaşıyorum şuan . Kaynanam var bebek bekliyorum gelmiyor 6 gün kaldı doğuma en fazla . E annem gelecek ins sonra ne zaman iyi olurum dogundan sonra . Ne zaman yalnız kalırım evimde bilmemm