Ozo34 Merhaba kızlar tecrübelerinize ihtiyacım var şuan 7+2 deyim en son 6+6 da kontrolüm vardı şükür kalp atışı ve diğer herşey normal di.Normal de 5. Haftadan bu yana çok olmasada mide bulantılarım vardı 7. Haftamda birden bire kesildi şimdi çok çok nadir ve yok diyeceğim kadar olduğu oluyor .Perşembe günü yeniden kontrolüm var ama ben tedirgin oldum .Sürekli altan baktıkları için ve başından beri lekelenmem olduğu için 3 günde bir kontrolde gitmek istemiyorum . Diğer bütün şikâyetlerim devam ediyor bel kasik ağrısı vs ama mide bulantısı birden durunca endişe ettim varmı benimle aynı durumda olanlar Allah korusun kötü düşünmek istemiyorum ama kalbi durmuş olamaz degilmi . Yardımcı olursanız çok sevinirm .Hepiniz sağlıkla alın kucağınıza ins
Mrs_erkan Ozo34 o haftalarda mide bulantilari çok düzensiz olabilir. Hemen kötü şeyler düşünmeyin. Keşke mide bulantisi hiç olmasa . Endişeniz varsa sağlık ocağına gider kalp atişlarini dinlersiniz
Sedanur26 Kötü düşünme kuzum herşey yolundadır benim hiç bulantım olmadı neredeyse ama senin gibi hala düşünüyorum iyi mi diye herşey yolundadır inşallah bulantınız geçirirsin 🥰
Ozo34 Sedanur26 çok tşk ederim 10 yılın sonunda şükür ki 6. Tüp bebek denemem de hamile kaldım sanırım biraz fazla kuruntuluyum 🙈
mine571 Canım ben de 7+2 deyim. Bugün benimde mide bulantı yok denecek kadar az oldu.. Kaç gündür doğru düzgün yemek yiyemiyorum. Bugün hafifledi
Ozo34 mine571 aynen öyle mide bulantim ve koku hassasiyetim vardı bir anda kaybolunca sanırım kuruntu yaptım. Sağlıkla gelsinler inş 🤲
Ozo34 Çok tşk ederim sağlık ocağında kalp atışına bakıldığını bilmiyordum her sabah aile hekimine gidiyorum iğne için yarın baktirayim o zaman çok sağolsun