Lvnya Hastane ya da ev de masa süsleyip hediyelik vercek olanlar arkadslar ne tür hediyelikler düşünüyorsunuz?
defne55 Lvnya vermek istiyorum ama öyle masa süslemeyi düşünmüyorum magnet yaptırmak istiyorum bi 50 adet lohusa şerbeti lokum vs öyle şeyler evde ufak bi köşeyi hazırlayacam inşallah 🥰
Akademisyenanne Lvnya sabun yaptiriyorum ben. Bir de cikolata olacak. Sabundan 40 adet siparis verdim ama hastaneye 15 tane goturecegim. Gelenler ikiser ucer aliyor oyle seyleri.
SelmAlper Lvnya ben magnet yaptım lohusa şerbeti şeker hamurundan kurabiye birde çikolatasını yapacağım bunları vermeyi düşünüyorum evde 🙏
Erenimo Lvnya bende küçük yasin kitabı tesbih, üzerinde ayetel kursi yazan buzdolabı magneti yaptırmayı düşünüyorum. Bunlar genelde 3lu şekilde yapılıyor zaten. Isimde yazılıyor üstlerine. Evde mevlüt okuturken vericem bende, hastaneye götürmicem
Yldzzyldzz Benm de bu konuda fikre ihtiyacm var ne yaptırsam 🤔 çikolata yaptırcam bi de hediyelik bişey istiyorm ama magnet falan değil kullanılmıyo atılıyor öle şeyler. Daha farklı ne olabilir ? Burda kalaym ben de ☺️
Lvnya Yldzzyldzz ben şimdilik şeffaf külahlarda lokum birde sukulent düşündüm ama yaratıcı fikirleri bekliyorum❤️
FatmaKara Birinde görmüştüm minik el kremleri dağıtmıştı bana çok mantıklı gelmişti magnetler çöpe atılıyor hep insanlar tarafından kendim bile atıyorum başkasınınkini o yüzden krem çok iyi üstünede eliniz bebek eli gibi yumuşacık olsun diye yazdıracağım herkes kullansın faydalı☺️
Cerenn35 Akademisyenanne çok güzeller. İnstagramdan yaptırdıysanız nerden yaptırdığınızı öğrenebilir miyim? 😊
EbruCnr Lvnya Hastanede kendim kokulu taşdan uyuyan bebek modelini yapmıştım onları dağıttım. Evde mevlüt yaptığımda da mika kutulara jel mum yapmıştım onları dağıttım
Burcu2626 Ben hastane de çikolata ve lokum vermeyi planlıyorum mevlüdun de ise insallah Allah nasip ederse havlu şekerleme ve lavanta kesesi düsundüm magnet istemedim atılıyo