Senaysn Arkadaşlar merhaba. Ben ablam için yazıyorum. Ablam 3 senelik ve evli ve ne yazık ki bebişleri olmadı. Bazı doktorlar yumurtalıklarının çok yavaş çalıştığını söyledi. Eşinin de sperm sayısı azmış. İlaç tedavisi gördüler ama yine olmadı. Gittikleri doktorlarda pek iyi çıkmadı. Çoğundan ağlayarak çıktı. Ovulasyon testi de denedi yine tutmadı. Şehir hastanesinde önerebilecegınız gerçekten iyi bi doktor var mı lütfen yardımlarınıza çok ihtiyacımız var 🙏
Emofoise Senaysn şehir hastanesini unut tıp fakültesi Gürkan hoca ya git diğerleri zaman kaybı ben denedim
Gmzeahr Canım şehir hastanesinde korkut bey iyi diye biliyorum .Özelde ise forum yaşam hastanesi ahmet isiktan öneririm benim gittiğim doktor Ahmet bey .gayet iyi bir doktor. Inşallah şifası bulunur biran önce ablanın.