Gizeemmm arkadaşın demek istediğini anladım çok normal canım çünkü bi arkadaşla aynı zamanda hamile kaldık ve o hala bebeği hissedemiyo ve karnı yok çünkü kilosu var, kilo olunca bebek kendine yer yapıo haliyle karın genişse, bende 58’le hamile kaldım şuan 54’üm ilk aylar baya kilo kaybım oldu.