Deniz14 Nes KymetKaplan O haftalarda ben de sorduğumda doktorum bu haftalarda bizim için önemli olan gelişiminin sata göre uyumlu gitmesi demişti şu anlık kilosunun bi önemi yok demişti
Nes Deniz14 bende neden söylemedi diye kendi kendime sorup duruyorum cinsiyeti de net söylemedi kız gibi dedi ama kesin söylemek istemiyorum göremedim dedi kıza benziyo dedi
Deniz14 Nes bana da devlet hastanesinde hep kıza benziyor dediler net konuşmadılar daha sonra özelde doktora başladım 20. haftada ilk kontrolümde kız bebek dedi
Fatos_celik Nes devletle alakası yok bende devlete gidiyorum o doktorla alakasi var benim doktorum çok çok iyi
Nisadmr2306 Nes tabi tabi normal , birdahaki gittiğinde sanada söyler zaten çocuk kilo alınca söylerlermiş
Asrinbaby Nes cnm 1 ay sonra soyler artik. Ben en son gittigimde 300gr dedi 😂 aslında 24ten sonra önemli kilosu su an ondan soylemiyodur. Benim 19 da 300 gramdi
AytlKandemir Nes 3 lü taramada ultrason doktoruna sorarsan söyler büyük ihtimalle çünkü bana çoçuğun boyunun olması gerekenden uzun demişti ☺☺ O da olmadı detaylı ultrasonda herşeyi söylicekler inşallah güzeldir bebişin için herşey
Sevde123 Ben 15 haftalıkken gittiğimde 147 gr bi hafta önde gelişimi demişti 😊 12 Haftadan sonra ağırlığını ve boyunu söylemeye baslamisti