BsraAkarDemir kötü birşey olsaydı emin ol söylerdi doktorun. En acısı da olsa söylüyorlar merak etme ben de senin gibi evhamlıyım kontrol sırasında hatta bıktırıyorum doktoru sorularımla boğuyorum. Geçen bir yazı okudum anne adayları ne kadar rahat olursa gebelik o kadar sorunsuz geçiyormuş. Gerçekten de çevremde gözlemlediğim de öyle. En şaşırdığım bir arkadaşım doğurana kdar her gün 10 km yürüdü hiç olumsuz düşünmedi down sendromlu olabilir dediler ona bile inanmadı bile inanılmaz bir enerjiyle normal doğuma girdi 15 dk sonra bebeğiyle çıktı gayet sağlıklı büyüyor şimdi. bir de yoga, nefes egzersizleri çok iyi geliyor rahatlamak adına tavsiye ederim ❤