Dilara_x27 ben evde şancı çekerken şans eseri kuzenim okudu. Meryem süresi o biraz uzun. Fatiha ayet-el kürsü felak nas inşikak inşirah 7ser defa. En önemlisi meryem süresi.cunku dogum icin o süre okunur.
Akşamında artık sancılarım arttı dayanamayıp hastaneye gidiyorduk gidmeden 5lt su şişesinin üst tarafdan kesiyorsun tutma sapi kalsın ki rahat taşıyın. Annemde otu suya koymuş hatta niye koydun dedim ama iyiki koymuş. Hastaneyede götürdüm susadıkça yudum yudum o sudan içtim. Hastanede giddikden 5 saat sonra doğurdum. Ilk giddigimde 2 3 cm acilma vardi. Ilk dogum olmasına rağmen ebeler bile şaşırdı bu kadar hızlı açılacağını düşünemedik diye. Doktorumda yetişemedi. Kendi halinda bırakın ekstra bişey yapmayın demiş oda herhalde sabah dogurcami düşündü gece 2 de doğurdum.