Purple13 xxxxxx doktorum 32. Haftada takip etmeye başlatıyormuş.3 hafta sonra tekrar gireceğim sonra haftada bir olucakmış.
AylinKadir xxxxxx bende bu tarz bi soru sormak istiyorum 2 tarama 4lü tarama falan varmış bu taramalar ortalama kaç tl acaba
Hilaleva Normal mua dışında bende 50 tl ödedim ilk defa daha önce iki kere daha bağlanmıştı mua ücreti verdiğim zaman almıyorlar ama 10 gün içinde tekrar çağırdığında artı verdim bende özel de 🙂
Nesexx xxxxxx 28 tl aldılar ama özelde pek girmiyorum doktorum devlette çektir yolla diyor çünkü hastane biraz uzak
Hasene28 Bende 38. haftada girdim muayene ücretinden hariç 30 tl verdim doğum anında sancıyı ölçmek için baktıklarında 60 tl ödendi
Melek_38 Erken Doğum riskim var doktorum ara ara gittim NST’ye bağlanmamı söylüyor özel hastane hiç ücret ödemedim😳
Betullmim Ben 37.haftadan itibaren ekstra 50 TL veriyorum. Genel olarak da muayane ve doğum parası çok yüksek olan bir hastane değil ama nst bana çok geliyor
Birsennce Bende 2 gğn öbce tecrübe ettim. Normal kontrole gittipimde nst girdim herhangi bir ücret alınmadı özel hastaneye gidiyorum. Ama 2 gğn önce aynı hastaneye acile gittim nst girdim 40₺ aldılar 😂 Bence bu tansiyon ölçmenin ücretli olması kadar saçma bir durum
Vera18 xxxxxx benim doktorum 32den sonra her kontrolde istiyormuş. Haftaya kontrolüm var ilk defa gireceğim nstye. Özele gidiyorum 35 tlymiş ücreti 🤦♀️