yelyel42 Doktorum beni gastroenteroloji bölümüne yönlendirdi ordaki doktor ilaç verdi onu kullandım düştü
elvann1993 yelyel42 Benim yüksek ama herhangı bır şikayetım yok takıp edecegız dedı ılac vermedı sızın şikayetınzı var mıydı
yelyel42 Yoktu tahlil sonucunda çıktı. 200 lerdeydi değerim baya yüksekti. Takıp edilmesi gerekir ihmal etmeyin. Bana erken doğum sebebi olabilir demişlerdi.