Gamze0144 İki aylikken yoğun yoğurt kesiği seklinde akintim ve kasintim vardi dktr bu fitili yazmisti kullandim üç gün icinde kesti.simdi 26 haftalik hamileyim bu aylarda olup bu fitili kullanan varmi?
Meryem53 Gamze0144 ben kullandım o haftalarda genital bölgemde aşırı kasıntı vardı doktor verdi kullandım çok şükür geçti
Sghslove Gamze0144 ben 31. Hafta gibi kullandım bi kutuda iki tane vardı hatırladığım kadarıyla doğru mu ? kremini de kullandım mantar için
Gamze0144 Meryem53 ben ilk aylarda kullandim simdi bebek buyuyunce acaba bi sotun olur mu kullanmamda diye kullanan varsa oncesinde sorayim istedim
Gokce_ Bende kullandım canım ilk haftalarda 3 tane vardı içerisinde ama bel ağrısı yapmıştı bende çok şiddetli doktor enfeksiyon temizlenirken vucüdun verdiği tepki olabilir demişti 2 tane kullandım geçti benim şikayetim