BsraAkarDemir Hsrt42 Bizde bugün 32 olduk. Gece sürekli doğumlarla boğuştum normali sezeryanı ani gelişirse ne yapmalıyım vs ağır bi geceydi 😂 Banada doğuracakmışımgibi geliyor
KbraEymenBulmu Yaşar canım Allah’ın izni ile puan doğumdaki şekliyle aynı sadece kilosu eksik internette var bak 32 33 haftalık doğan bebeklere ☺☺
Gunesimveben Artik agirlastigimiz icin sanirim bna da oyle gelio.dun kontrolum vardi daha hic bi belirtisi yokmus meger bnde 😊 bnde 32+3um hala da dogurcm saniyorum ama dr belirti yok dio😉