annee1997 İyi akşamlar arkadaşlar öncelikle şunu belirteyim benim dogumum çok zor geçti etkilencek olanlar okumasın lütfen.. Bide çook uzun olucak kusura bakmayın)Haziran ayının 8 i Hamileligimin 39.4de oldugum için artık çok huzursuz ve mutsuzdum herkes dogurdu benimki niye gelmiyor diye düşünüyordum.Son günlerde insan galiba hiç doguramıyıcam diye düşünüyor hep😄 O günün ögleni çok egzersiz yaptım nefesim kesilene kadar merdiven inip çıktım artık ayaklarım çok agrıyordu.O gün gece saat 3te uykudan bi uyandım sıcak bişey hissetim önce akıntımı diye düşündüm tam kalkıyordumki yatakta oturdugumda sanki içimde bişey patladı hemen eşimi uyandırdım oda teleşla telefonun ışıgını açtı bi baktık suyum geliyor korku ve endişeyle eşime baktım.Gülüyordu sonunda geliyor dedi hemen kalktım lavaboya gittim suyum hiç durmuyodu nerde gezdiysem heryer su olmuştu lavobadada baya aktı.Odama dönüyordum eşim annesini uyandırmıştı bir evde kalıyoruz 😒 ben çok endişeliydim ve çok korkuyordum çünki ilk dogumumdu zor olucagını tahmin ediyordum.Eşim taksi çagırdı bende ne yapacagımı bilmiyorum suyum akmaya devam ediyor üstümü degişmek istedim kaynanam ne giysen zaten islanacak dedi böyle git ..Haklıydı bende degişmedim kaynanam seninle gelmemi istermisin dedi (kendisi arabadan yoldan korkuyor pek binmez) bende sen bilirsin dedim.Hemen annemi aradım anne dogumum başladı diye.Annem eşim ve kayınbabamla hastaneye gittik alttan müayine ettiler açıklık 6 sm dediler çok acımıştı insana öyle davranıyorlar ki sanki 10nu dogmuşuz alışmışız gibi çok sinir olmuştum..Böyle yaparsan korkarsan dogumu nasıl yapıcan sen dedi müayine eden hemşire bende bagırıyordum.Doktorumu aradılar benide bir odaya götürdüler karnıma bişey bagladılar bebegimin kalp atışlarını dinliyorlarmış doktorum geldi oda dinledi normal herşey dedi. Bide alttan bakıyım dedi bu arada benim suyum halada akmaya devam ediyor bir insandan bu kadar su gelirmi diye düşünüyordum kendi kendime doktor alttan müayine etti ve tabiki yine çok acıdı bide fazla derine soktu elini kan akmaya başladı ondan sonra suyum kanlı geldi hep.Doktorda açıklık 6sm dedi ben ne zaman dogum başlar diye sordum saat 4tü daha oda saata bakıp sabah 8e dogurursun sen dedi çok şaşırdım bu kadarda uzun beklemiyordum.Saat ilerledikce yavaş yavaş sancı gelmeye başladı önce hafifti git gide arttı doktorum eger açılman hızlı olsun istiyosan bence yatma kalk gez egzersiz yap plates topunda otur zıpla dedi ama senin kararın istersen uzana bilirsin.Bende gezmeye başladım bide nefesini derinden al ver dedi.Sancılarım gittikce dayanılmaz bir hal alıyordu git gide hava açıldı hemşire bana şekerli çay getirdi nedenini bilmiyorum..Beni başka odaya aldılar orda plates topunda zıplıyarak devam ettim gerçekten çok iyi geliyormuş.Sancım baya artmıştı artmayada devam ediyodu sesimi çıkarmayıp içime atıyodum bi hemşire geldi neden bagırmıyosun sıkıyorsun kendini hastane burası utanılacak bişey yok bagır dedi.Bende ondan sonra durduramadım kendimi sancışar düzenli olmaya başladı git gide aşagıda bir baskı hiss ediyordum .Ne dayanılmaz bir acıymış bu be hem baskı his ediyosun ıkınma hissi gelitor hemde ıkınma sakın vajinan yırtılır diyorlar gerçekten çok çok zor tutuyordum kendimi ıkınmamak için.Hemşirelere kozdım nerde bu doktor baskı git gide artıyor dedi onlarda kendi keyflerinde tabi biliyorlar ilk dogumun çok uzun oldugunu.Sancı geldikce daha sert zıplıyordum tapta azda olsa rahatlıyordum sonunda saat 7gibi doktor geldi dogum masasına yatırtılar beni .Ben artık dayanamıyordum ıkınıcam artık ben diyordum ıkına bilirsin artık dediler.Ikınıyordum ama doktorlar bana kızıyordu derinden nefes al bi defa ıkın ama var gücünle olsun.Yapamıyordum benim mi gücüm yoktu bilmiyorum ama ben ıkındıkca daha fazla daha fazla diyorlardı.Doktor hadi başı gelmek üzere dedi o amda hiçbişey hiss etmiyordum sadece sancı geldiginde ıkınıyordum vee sonunda minik Prensim dünyaya geldi ve dünyalar benim oldu.Hemen üstüme koydular göbegini kestiler sıcacıktı bedeni.Ben kendimde degildim çok yorgundum çok halsizdim bitmiştim resmen.Bebegim 08:00da oldu doktorun dedigi gibi bebegimi bebek masasına koydular kilosunu boyunu ölçüyolardı 3.000kiloudu çok küçüktüBende bi baktım doktor iyne almış vajinamı dikecek ben hiç bişey hiss etmedim ama baya yırtılmış içerden ve dışardan suyum bittigi için çok zor bir dogum oldu.Dogum sancısından daha çok dikişler acıttı canımı ben bagırdıkca doktor kızıyodu bana işimiz gücümüz var bizim bizde istedigimizden yapmıyoruz diye.Çok canım acımıştı dogumdan sonra 15 gün oturup kalkmakta zorlandım dikişler yüzünden sanki sezeryan yapmıştım belkide sezeryandan bile çoktu dikişim.Tam 15.20 dakika diktiler vajinami.Ben daha bebegimin sevincini bile yaşıyamadım dakikalarda.Ama o dogdugunda ki hiss tarif edilemez sanki sende onunla birlikte yeniden doguyosun hayata.Anne olmak çok güzel bir hiss Rabbim herkese bu duyguyu nasip etsin inşAllah.Benim dogumum zor oldu size sag salim bebeginizi kucagınıza almayı diliyorum rahat ve kolay olur inşAllah dogumunuz .Şu an oglum 5 aylık o büyüdükce içinizdeki sevgide büyüyomuş ona karşı hergün başka başka şeylerini keşf ediyorsunuz.O benim tek zayıf noktam o benim herşeyim 😇 Allahım bütün çocukları korusun benim oglumuda
Sirin_beyza annee1997 canım analı babalı büyütsün maşallah zor bir doğum olmuş gerçekten Darsı bana sağlıklı olan o ama zor ama en iyisi bebek ve anne için kaç haftalık doğum yaptın
Sghslove annee1997 Allah yavrunla birlikte uzun ömürler versin canım 🙏🏻 İnşallah bizlerde sağ salim bebeklerimize kavuşuruz.
annee1997 Sirin_beyza Çok teşekkür edeşm canım inşAllah ..Kimseye arzulamam ben yaşadıgım gibi zor bir dogumu inşAllah bir avazda dogurursun çok çok rahat olur bebeginde sag salim olur..39.5te dogum yaptım canım
annee1997 Sghslove çok teşekkür ederim ..İnşAllah Allah hepinize kolay dogum nasip etsin saglıkla alın bebeginizi kucagınıza
Yavuzum1202 Benim doğumda cok zor oldu benim anlamadığım doktor sana neden kızıyor devlette mı yaptın
annee1997 Yavuzum1202 yok özeldi canım ..Yani bizde bunu yapmaktan hoşnut degiliz istedigimizden yapmıyoruz bagırma dedi bide erkekti doktor
Yavuzum1202 annee1997 valla bağırması iyi degıl erkek kadın fark etmez doktorum degıl bağırmak kadın benı oyalamak icin hep sorular sordu kendı hakkında bıseyler anlattı o an hassas oluyor insan bide terslenınce bütün Moreli bozuluyor
annee1997 Yavuzum1202 aynen çok hassastım ve pişman oldugum doktorumu yalnış seçtigim için.Benimde çok moralim bozulmuştu
Smnr321 Benim de yapmadığım egzersiz çıkmadığım merdiven yemediğim hurma kalmadı ama hala ne su var ne nişan ne sancı 40 +2 olduk 41 e kadar gelmezse suni sancı verecek doktor çok çok korkuyorum ne yapmam lazım açılmamın olması doğumun başlaması için lütfen bişey söyleyin ilk doğumum 😣
annee1997 Smnr321 vallahi canım bilmiyorum ki bunlardan başka ne yapılır diye.inşAllah süni sancıya gerek kalmaz tek önerim Allah büyük istedigin herşeyi ondan iste herşey yoluna girer.Bide korkma herşey çok güzel olucak bence bi iki güne dogurursun sen)
Yavuzum1202 Smnr321 pilates toplu bulup onun üstünde zıplayın sancı nisan su gelmeden de açılma oluyor benim öyle oldu
annee1997 rks Merhaba buyur canım incelige bilirsinde ben anlamadım neyin istatisligini yaptıgınızı neyi incelediginizi..Benim egitim durumum lise son sınıf yaş 21 dogum yaptıgım tarih ise 09.06.2019