Annecikkkkk Cinsiyetleriniz belli oldumu hareketlendi mi bebeginiz hadi kizlar sohbet edelim ben 16+2 günlüğüm
Saliha28 Annecikkkkk bizde 16+4 olduk ama daha hissetmedim cinsiyette pazartesi gidicez belli olur inşallah☺️
Olimbera Sohretkural bende çok şiddetli kasık ağrısı yaşadm sonra yavaşladı gibi nedenini bilmiyorum merak ediyorum 🤷🏼♀️
caniminbebisi Bende 15 haftalığım cinsiyetimiz erkek Hareketlerini hissetmek istiyorum ya ultrasonda yerinde durmuyor sağa dönüyor sola dönüyor hopluyor zıplıyor ama ben hiç bi şey hissetmiyorum 😔artık hissediyimmm😄
Bihem Ben 15+4 üm, arada nefesimi tutuyorum uzanırken belki hissederim diye 🤣😂daha bi kaç haftamız var sanırım