Rbs111 Hazalozan ilk 3 ay yaşadım. Her yaşadığımda takvime baktım adet günlerine denk gelmişti😂 sonradan geçti tabi
Mondlicht Hazalozan 9 ay boyunca yaşadım valla her adet haftamda biliyordum olsaydım bu hafta olacaktı diye
Hazalozan Rbs111 11. Haftaya kadar zaten sürekli var olan bişeydi iki haftadır kesilmişti şimdi adet olcakmışım gibi oluyo tam algılayamadm 🤔tesekkürler🥰☺️
Selam12 9+3 olduk bende de oluyor kasıklarım da ara ara gelip gidiyor bakalım hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim
Hazalozan Mondlicht bende büyük ihtimal öyle olucam 5 inde regl oluyordum her ayın sonu başlıyo ağrılar sancılar 🙄
Selam12 Hazalozan ahhh ah ara ara geliyor gidiyor korkutuyor elimden gelse eve ultrason Makinesi alcam varya
Hazalozan Selam12 Tgb2310 Fetal doppler varmış kalp sesi dinlemek için ondan alıp tedirgin olunca kullanmak mantklı geliyo ama doktora sorsam kovalar beni😄
Hazalozan Ayse1995 aynen korkuyorum sonra gecince korktugum icin pişman oluyorm 😄 çok ilginç ama cekcez artık