Eflatun Kızlar sizde de şiddetli çatı ağrısı oluyor mu normal mi bu? Yarın iş var ama izin alıp hemen doktora gitsem mi yoksa cumartesiyi mi beklesem emin olamadım ☹️☹️
Rahime4153 Eflatun çatı ağrısı 🧐 derken ilk gebeliğimde benim tam bilemiyorum herşeyi yani genital bölgemizde ağrı gibi bişiymi?
merveker Eflatun 29+2yim bende de var yaklaşık 1 aydır. Ayakta kalmakta güçlük çekiyorum ve çalışıyorum🙄
gurcem Bende var canım 29+1 deyız ama benım ıkı haftadır var doktor kontrolümde bır sıkıntı cıkmadıgı ıcın gebelıkten dıyoruz😍 ben aykta duramıyor yuruyemıyorum cok fazla on adım atıyorum oturasım gelıyor ,sandalyede oturunca batıyor ıstıyorum hep uzanayım.Gercı calısmıyorum ben rahatım ama yınede rahatsız edıyor ıste
Rahime4153 Eflatun arada kıramplar oluyor ama ağrı yok çok şükür 29+3 üz bizde inşallh geçer ağrın erken doğum gibi bişiy deildir inşallh
Eflatun merveker Bugün doktora gittim ben canım ayakta durmayacaksın mümkün oldukça dedi haberin olsun
Eflatun Rahime4153 İnşallah ya bugün doktora gidecektim ama müsait zamanı yokmuş Cumartesi gideceğim artık bakalım
Eflatun Rahime4153 Bugün doktora gittim, normal değil erken doğum riskidir o, ayakta çok durmayacaksın kendini yormayacaksın dedi
Bebisim_1208 Kuzum dün gece o yuzden gittim bn doktora doktorum alttan muayene etti nst bağladı şükür şancı cikmadi ama çok iş yapma sürekli dinlen dedi bna
merveker Eflatun çalışmıyor olsak neyse de çalışıyoruz, nasıl mümkün olacak bilmiyorum Allah yardımcımız olsun..
Eflatun merveker Aynen öyle. Ben iş arkadaşlarımdan biraz yardım isteyip onların masa başı işleriyle benim ayaktaki işlerimi değişmeyi planlıyorum. Hepsini değişemesem de yine fark eder