Susamcik01 olabilşr canım ama test için erken bence,bende bu ay resmen göğüs hassasiyeti yaşadım regliden 1hafta önce ve sırt ağrısı hatta midem bile bi tuhaftı ancak regli oldum,test yapmak istememiştim günüm geçerse yaparım diyordum,iyi ki beklemişim yapmamışım,erken öğrenince hem zamnda geçmiyor☺️