Arasinannesi1 Kızlar 14. Haftamdayım doktor rahatlayacaksın artık dedi ama kramplarım arttı kabızlık yaşayacaksın dedi ishal oldum neden oluyor bi bilginiz var mı kontrolüme de çok daha 😞😞
rukiye-02 Arasinannesi1 kan hapı kullanıyor musun ben kan hapını sürekli kullandığım için hiç kabız olmadım beni hep ishal yaptı o yüzden olabilir ama o haftada kramp için yorum yapamıycam çünkü benim 30 da başladı
Zehra98 Arasinannesi1 Canım ishal olman bence daha iyi kabızlık çok zor oluyor mide bulantılarında varsa normal benimde olmuştu ama kramp benim olmadi nerende oluyor neden oluyor doktoruna mutlaka haber ver
Arasinannesi1 rukiye-02 hiçbir ilaç kullanmıyorum şuan sadece idrar yolu için antibiyotik kullanıyorum